حتما می‌دانید که ناخن‌های مشتریان‌تان بیلبورد تبلیغاتی سیار شما هستند. یعنی چه؟ یعنی افراد دیگر با دیدن نمونه کارتان با شما آشنا می‌شوند و به آن‌ها معرفی می‌شوید؛ در واقع نوعی تبلیغات غیرمستقیم برای حرفه و کار شما خواهند بود؛ با این حساب همیشه باید بهترین خودتان را ارائه دهید تا افراد جدید از این راه وسوسه شوند و با قرض گرفتن دو پای دیگر برای ترمیم و کاشت ناخن‌شان پیش شما بیایند؛ اما فقط نباید به همین بسنده کنید چون رقابت در عرصه بیوتی انقدری بالا گرفته که بی برو برگرد باید تبلیغات مستقیم را هم جدی بگیرید و راه‌های جذب مشتری برای کاشت ناخن را بدانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *