مرز بین بازاریابی پیامکی و مزاحمت از مو باریکتر است! چه کاری باید کرد تا به شکل درست بازاریابی کنیم، جذب مشتری برای فروشگاه لوازم آرایشی انجام دهیم و برچسب مزاحمت به برندمان زده نشود؟!
حتما برایتان پیش آمده که منتظر یک پیامک مهم هستید اما یک اساماس تبلیغاتی برایتان ارسال میشود! یا این که ساعت 12 شب در حال استراحتید و “دینگ دینگ” صدای تبلیغ پیامکی بیدارتان میکند! همین دو مورد نشان میدهد که هدف از چنین تبلیغات بدون برنامهریزی، بازاریابی و جذب مشتری نیست، بلکه نوعی مزاحمت ناخواسته است!